Fotózgatás az Árpád hídnál 1. rész
Mivel ezen a környéken még nem nagyon fotózgattam, így hát úgy döntöttem elmegyek csökkenteni a Volánbusz errefelé dolgozó gépei közül is a hiányosságaimat, hogy ne csak a szigethalmi és az érdi kocsik legyenek meg. És most a szavak helyett beszéljenek a képek.
Míg Csepelről átértem az Árpád-hídhoz egy képet se csináltam, pedig még egy kis budai kitérőt is tennem kellet, de mindenhol rosszul sütötte a Nap az új budapesti Transmanos Merciket. Na nem baj, azok még egy ideig itt lesznek ellentétben a Volánbusz 200-asaival.
Az első képen egy Ikarus-EAG E95 EJG-661 a Solymáron keresztül Piliscsabáig közlekedő vonatpótlóról.
A vonatpótlón volt egy pár érdekesség, de itt parkolt egy Vérteses Volvo 7700A is Volánbuszos társaival.
KMB-042 pihen KYP-843-al és KPK-290-el.
Illetve A Vérteses kocsi külön a Volánbuszos társaitól.
Míg ezt a 3 kocsit fotóztam jött egy Credo, JJR-845.
2 Vértes+2 VB=4 Ikarus-EAG. A(balról jobbra haladva) Vértestől egy E95(FDD-435), VB-s Ikarus E94G(GUP-079), Vértes: E94F(JZW-114)(Őt már sokadjára láttam itt. 2 éve még fotóztam is, pont itt.) és a sor végén a VB egyik E95-ösöe FAB-194.
Miközben az álló kocsikat fotózgattam megjelent egy másik Solymárra menő vonatpótló, ezúttal a PilisPlusz MFD-068 rsz-ú Volvo-ja.
A sorban már láthattátok, most itt van közelről az E94G(GUP-079).
A sor a másik oldalról. A képbe így bekerül egy magáncég, a BalázsBusz egyik pihenő vonatpótlója MIM-476 renszámmal. A másik 2 EAG-ról pedig már fent írtam.
Aznap a napi 1 E95-öm helyett kicsit többet láttam(Csepelen csak a MOL-hoz jár E95. :D). Mondjuk örültem is neki. A képen FHD-992.
Az egyik Nógrád Volános E95(FPG-962. Ez ma már a 4.(nem a Nógrádtól :D).
MGS-925, valamelyik magáncég BOVA vonatpótlója.
Volánbuszos E95, ezúttal GBG-830.
A pályaudvar felé sétálva még kilőttem egy MAN-t(LLB-810).
Közben elindult pár busz, ezért átmentem a felüljáró alá, ahol kilőttem a VB egyetlen faceliftes E94-esét IAW-467-t.
A poszt elején már látott EJG-661 is elindult közben.
Borús időben mind az induló, mind az érkező kocsik jól lőhetőek. HHL-661 rsz-ú Hyundai kisbusz érkező oldalon...
KPK-283, ennél nagyobb Volvo mozgásra számítottam.
Mondjuk, azért jött egy pár darab, de E95 több volt.
FHD-992 rsz-ú E95(már megint) induló oldalon.
Mögötte a HDA-232 rsz-ú RÁBA Contact 292.
Esztergomig közlekedő Vérteses vonatpótló. FDD-435 a parkolóban már fotózott E95.
KXH-596, a Nap 3. mozgó Volvo-ja.
Érkező HHR-653 enyhe napsütésben, így még tűrhető az oldalának árnyékosodása.
Ennek a Pilisszántóról érkezett HDA-231 rsz-ú RÁBÁnak, azért árnyékosabb lett az oldala.
KPK-291, a Nap 5. és egyben utolsó mozgó Volvo-ja.
Pihenő RÁBA(HDA-230) és Ikarus 386(GAK-946).
JID-081(C56) és CDC-805(Ikarus 280) az állomáson pihen.
CDC-805 külön a társaitól. Legközelebb kijöhetne az állomásról mikor ott járok fotózni.
FAB-194 is napsütésben állt már, hogy kisütött a nap.
GUP-079-en is szépen csillogtak a Nap fényei.
Ő a poszt elején lévő sor többi az állomáson maradt tagjával. FDD-435 elment Esztergomba.
Az eddig bujkáló EKM-735 így előkerült, ezzel újabb E95 került a képeim közé.
Most ugorjunk egy nagyot Csepelre. Épp pőihenőidejét töltötte néhány VB-s busz a tárolón, így ha volt is már róluk kép csináltam még egyet. JVP-035
A Ventona Trans egyik viszonylag friss beszerzésű kocsija(MDL-214).
Valamint az utolsó kép a cikk végére JVP-030, megint egy VB-s Mercedes O405GN2.
A következő poszt remélhetőleg még a héten megjelenik. A poszt 2. részét további új és régi túráimról való posztok fogják követni. Remélem nem voltam túl hosszú.