Azok a dorogi hiányzók...

Mindjárt vége a nyárnak, és a Vértes Volán dorogi állományából még mindig sok a hiányzó, így adódott az ötlet: el kéne menni Esztergomba egy kis hiányzószűkítésre, amit a helyi segítőm nélkül nem tudtam volna megoldani, így hát az első képet neki is küldöm, nem is tudom, hogy miért... :D

A hiányzók indulásainak időpontja felírva, de szerencsére ma volt az a nap, amikor cirka semmi sem volt a helyén. A nap végére szép kis cserebere lista jött ki, de erről majd később.

KPK-291-gyel meg is érkeztem a buszállomásra, találkoztam a kísérőmmel, papírmunkák elintézve, nézzünk is szét.

Érdemes megnézni a csodás bal (neked vagy nekem) visszapillantót. BN18 feelingON. 

A párkányba járó szappantartó is befigyelt.

Csévibusz.jpeg

HHF-665 és FLD-371 is pipa, de figyeljünk, mert mindjárt indul CLU-747. Útépítés miatt sajnos csak egy oszlop társaságában tudtuk fotózni. Sebaj, inkább gyalogoljunk kicsit, mert mindjárt indul JDY-883 KNT-342.

Időközben HHF-928 indult járatba HPR-054 helyett, jóféle!

És a kiszemelt rendszám is elindult Komáromba.

Vissza a buszállomásra, ott vártunk be HCP , közben megpróbáltam kiszedni GBG-595-öt, aki nagyon ráparkolt egy kocsira, egy közepesen szar képet csak kihoztam belőle na. :D Valamint a kép most már megismételhetetlen, hiszen megszűnt a gyártás a komáromi Nokia gyárban, GBG jelenleg tartalékoskodik.

És beérkezett 593-as rajtszámmal HCP is. :)

 Az alap veszprémi KBW-112 is hat gekatt, irány a Nagy-Duna sétány. Csak egy Somlós Kredenc állt a Mária Valéria híd lábánál, az is ellenfényben. Irány tovább a Bazilikához. Ott szintén csak két Merga meg egy cseh Lion's Coach pihent, inkább bevártunk GEX-811-et a Bazilika előtt, nem is hiába. 

GEX-el még legalább 5x találkoztunk a nap folyamán, csak úgy, mint DUL-735-tel. :D

Ezután gyaloglás vissza a körforgalomhoz, ahol FKA-766 miatt besz*ptam LXL-196-ot, de azt úgy is tudom lőni máskor is. Ezután elnéztünk a Tescohoz, de csak egy Setra volt ott, az is tökig ráparkolt az oszlopra. No problemo, rövidített útvonalon visszatértünk a főúthoz, úgyis mindjárt indul CTD-985.

Kezdtek jók lenni a fények a körforgalomnál, így a következő eresztést már ott lőttünk ki.

EXM-221 indul Pápára, hamarosan megszűnik ez a járatpár másikkal együtt, így még most kell last minuteben Bakony Volánt fotózni Esztergomban.

Egy kis rohanással GiNA is meglett.

KXH-597 érkezik Szentendre felől. Ezen a napon nem sok Volánbuszt lőttünk, meg mondjuk nem is ezért voltunk ott. 

Túl mainstream a hely? Aáá dehogy. :D

Még egy hiányzó mellé mehet az x.

KST-565-tel együtt egy hangulatkép is befigyelt.

Térjünk vissza a körforgalomhoz, tudod, mert CSAK. A Laster Kft. legújabb beszerzése valószínűleg Piliscsabáról szállított munkásokat.

CLY-138 is megérkezett, nagy volt a tömeg rajta. 

A győri járat is elindult a fordagéppel. Most a körforgalom másik részén fotóztunk, érződik az egyediség? :D

Váltsunk helyet, persze azért ez is dizájn fotó plész, mert az kihagyhatatlan. DobogóFKAkő a célállomás. 

,,Fel, és leszállás az elő ajtón."

Ma valami miatt nagyon nem akartam a Volvok működni...

Ennél buszállomás szagúbb képet már nehezen lőhettem volna, de legalább ez is meglett.

2014-es gyártású C56-os, a Vértes legújabb beszerzése. Ő lenne HHF-929 átrendszámozva.

BAH volt a mai nap utolsó felírt hiánya, így ideje lassacskán hazamenni.

Összességében jól sikerült ez a túra, és már csak pár hiányzóm maradt innen, de még találkozunk. ;)

Najó, ezt még muszáj volt. :D

 

 

Nyoccá'zas busz