MV in IMI
,avagy műszakváltás az ikladi Ipari Műszargyárnál. Hosszú idő után újra jelentkezem. Ismét a január 27-i hét egyik programjáról írok. Ezúttal az ikladi műszakváltásra mentem el minél több Ikarus reményében. A Szil-Szit Kft.(ez a cég végzi a dolgozószállítást az Ipari Műszergyárhoz) Ikarusai közül csak egy nem lett meg, az ex. Agriás E95. A poszt nem teljesen időrendben lesz írva, mivel az első alkalom képeinek egy rése egy technikai probléma miatt sajnos elveszett. De térjünk a lényegre.
Ikladra a mind2 alkalommal LTY-822 kényelmét élvezhettem, egyébként nagyon kényelmes volt, bár nincs sajnos viszonyítási alapom. :). Ő róla készült ez a kép a bekötőút végénél.
Elsőként LIB-350 érkezett. Ezen a képen látható a összes kocsi kicsit jobban, mint a címképen.
A másik ex. Agriás gép egy 256-os, mégpedig LPZ-199.
A Szil-Szit egyetlen nagybuszt leszámítva csak ex. Volános(Agria és VB) gépekkel(Ikarus) jár Ikladra. A következő induló egy ex. VB 396-os, FKC-127.
Az oka miért azt írtam, hogy egy nem ex. Volános nagybusz van egy Sprinter.
Az ex. VB-s E95. Tetszik, hogy a VB logó helyére rakták a logójukat, még jól is áll a busznak, bár ezeknek nem sok festés áll rosszul. :D
Ex. VB-s 256-os jött először az Ikarusok közül és utoljára is. :D
És akkor most megtöröm a lineáris idővezetést és visszaugrok az első napra. Innentől össze-vissza lesznek a két nap képei. Az utolsó kocsi FLD-085 volt mind a 2 nap. Az első nap az ex. Agriás E95 jött előtte, de sajnos rossz lett a kép.
Menetrend szerinti King Long Aszód felől a már szürkülő tájban.
LSJ-909 a TEVA-tól jött. Ő is meglett mind2 nap.
Ha jól tudom ez az első ilyen gép, amit lőttem.
Záróképként pedig FKC-248 Gödöllőről. Itt jegyezném meg, hogy eladó úgyhogy akit érdekel....
Remélem tetszett. :)
BPO-537