Szeptember-október összesített
Elkezdődött a tanítási időszak, így nekem is kevesebb idő jutott a fotózásra. Viszont ekkor tájt sok közlekedéssel kapcsolatos nyílt nap és felvonulás szokott lenni.
De a posztot kezdjük a vegyes képpel:
GBG-830-al utoljára vonatpótlóként volt szerencsém. Szeptember első heteiben viszont a 1272-es járatot járta.
Még augusztusban lerobban KMF-972, aminek a helyét az ugyanolyan típusú FLR-832 vette át (MAN SÜ313). Őt októberben sikerült lefotóznom.
Szeptemberben megjelent Árpád hídon GEL-614 is, aki egy ideig betért vonatpótlózni. Ezen a kis kitérőn kívül süttői járatot járta(járja).
Csobánkán is ritka DZA-236 LZZ-822.
Szeptember 22: irány Tatabánya a Vértes Volán 60. évfordulós ünnepségére. A felvonuláson 6 busz vett részt: a Volánbuszos EZY-690, a Kisalföld Volános P-01946, a Kapos Volános FAROS-1, és 2 Vértes Volános Ikarus: P-05731 és GEX-274. A felvonuláson ott volt még P-00359 is, de ő már nem jött el az Agoráig, tovább ment különjáratozni.
P-05731, a legöregebb forgalomban lévő busz Magyarországon.
GEX-274 már a Szent Borbála téren (Vértes Agora).
A Kisalföld Volán Ikarus 55-öse elöl nagyon rá állt a villanyoszlopra, így csak hátulról lehetett normális képet csinálni róla (sebaj, elölről már megvolt a felvonuláson)
Faros csoportkép (EZY-690, FAROS-1, GEX-274). A kisalöldes már nem fért bele sajnos.
Október 19-én elmentem Szentendrére. Benéztem a Tömegközlekedési Múzeumba, hátha van valami érdekesség, de sokat nem találtam:
Se Ikarus 260T, se 60T és a 180-as is hiányzott (valószínű azért nem mert a sok nyílt nap és nosztalgia menet miatt széthordták őket). De azért bent volt a GC-45-31 és a Rába Tr. 3,5-ös is.
A 4379-es pályaszámú Ganz sínhálózatmérő kocsi.
Miskolci M2-es hóseprő, ami 1953 és 1998 közt szolgálta a várost.
Múzeumspotting után kinéztem a szomszédos busz állomásra. Ott állt az öreg tartalék CDC-805, de sajnos róla nem sikerült jó képet csinálnom. KPK-300 és HDA-231 is tartalékként állt, bár KPK-300 még ottlétemkor indult el járatba.
KPK-299 még úgy is hiányzó volt...
A szentendrei tartalék HHR-660. Mögötte HOG-517, aki nem rég ért vissza Surányból.
Szintén tartalék GBS-394.
Szentendre helyi járat a Homm Kft. Setrájával.
A posztot ezzel a képpel zárnám. Hamarosan jön majd a vonatpótlós cikk is.