Szeptember-október összesített

Elkezdődött a tanítási időszak, így nekem is kevesebb idő jutott a fotózásra. Viszont ekkor tájt sok közlekedéssel kapcsolatos nyílt nap és felvonulás szokott lenni.

BPO-537: 8. Szeptember-október összesített - indafoto.hu

De a posztot kezdjük a vegyes képpel:

GBG-830-al utoljára vonatpótlóként volt szerencsém. Szeptember első heteiben viszont a 1272-es járatot járta.

Még augusztusban lerobban KMF-972, aminek a helyét az ugyanolyan típusú FLR-832 vette át (MAN SÜ313). Őt októberben sikerült lefotóznom.

Szeptemberben megjelent Árpád hídon GEL-614 is, aki egy ideig betért vonatpótlózni. Ezen a kis kitérőn kívül süttői járatot járta(járja).

Csobánkán is ritka DZA-236 LZZ-822.

Szeptember 22: irány Tatabánya a Vértes Volán 60. évfordulós ünnepségére. A felvonuláson 6 busz vett részt: a Volánbuszos EZY-690, a Kisalföld Volános P-01946, a Kapos Volános FAROS-1, és 2 Vértes Volános Ikarus: P-05731 és GEX-274. A felvonuláson ott volt még P-00359 is, de ő már nem jött el az Agoráig, tovább ment különjáratozni. 

P-05731, a legöregebb forgalomban lévő busz Magyarországon.

GEX-274 már a Szent Borbála téren (Vértes Agora).

A Kisalföld Volán Ikarus 55-öse elöl nagyon rá állt a villanyoszlopra, így csak hátulról lehetett normális képet csinálni róla (sebaj, elölről már megvolt a felvonuláson)

Faros csoportkép (EZY-690, FAROS-1, GEX-274). A kisalöldes már nem fért bele sajnos.

Október 19-én elmentem Szentendrére. Benéztem a Tömegközlekedési Múzeumba, hátha van valami érdekesség, de sokat nem találtam:

Se Ikarus 260T, se 60T és a 180-as is hiányzott (valószínű azért nem mert a sok nyílt nap és nosztalgia menet miatt széthordták őket). De azért bent volt a GC-45-31 és a Rába Tr. 3,5-ös is.

A 4379-es pályaszámú Ganz sínhálózatmérő kocsi.

Miskolci M2-es hóseprő, ami 1953 és 1998 közt szolgálta a várost.

Múzeumspotting után kinéztem a szomszédos busz állomásra. Ott állt az öreg tartalék CDC-805, de sajnos róla nem sikerült jó képet csinálnom. KPK-300 és HDA-231 is tartalékként állt, bár KPK-300 még ottlétemkor indult el járatba.

KPK-299 még úgy is hiányzó volt...

A szentendrei tartalék HHR-660. Mögötte HOG-517, aki nem rég ért vissza Surányból. 

Szintén tartalék GBS-394.

Szentendre helyi járat a Homm Kft. Setrájával. 

A posztot ezzel a képpel zárnám. Hamarosan jön majd a vonatpótlós cikk is.