Vonatpótlás: Budapest-Esztergom
2013 áprilisától buszok pótolják a vonatokat a 2-es vonalon, mivel megpróbálják az idáig is jó vonatot jobbá tenni (ebből az elbarmolás fog megvalósulni). Az egész vonalon 4 vonatpótló járat közlekedik:
E: Budapest-Esztergom
S: Budapest-Solymár-Piliscsaba
Z: Budapest-Pilisvörösvár-Piliscsaba
K: Szabadságliget-Klotildliget
Az E, S, Z vonalakon normál méretű, még a K vonalon kisbuszok járnak. Ezeket a Volánbusz, a Vértes Volán és egyéb magántársaságok adják.
2013. augusztus 16-án Piliscsaba Iskola és Benzinkút megállók közt leégett MFD-068, amit ezek után főként LTD-306 pótolt.
Ha már MR. Reisen, MJA-067. A Scania Omnicity október 12-től már alvállalkozós kocsi a Vértes Volánnál.
Nyáron feltűnt HHY-831, 833 és 832 is a vonatpótláson, de szeptemberben visszamentek..
A Homm nagyon szeretheti a Bovákat, hisz 4-et is küldött (megjegyzés: mindegyiknek M-el kezdődött a renccáma :D ).
A lánc valahogy így néz ki: MGC-925-FKD-442-LLR-034-MJH-360-MLH-138-MJH-360-MCZ-780-MLH-138
HHG-118 motorházteteje a vonatpótlás végére már vagy 5 centire ki volt nyitva, meg be is horpadt....
Természetesen nem vonatpótlás, a vonatpótlás Neoplan Transliner nélkül :-). A Balázs busz károsította vele a légkört.
EKM-735 egy kissé meghalt kijelzővel.
GEL-614 nem mondhatni, hogy hosszú látogatást tett a vonatpótláson, valószínű felváltva csinálta a Budapest-Süttő járattal. Az ajtó meg egész hétvégére nyitva maradt.
A szépség díjas GZK-855 leginkább HSX-339-el volt párban (mondjuk a kép készültekor pont nem).
Amikor azt hittem, hogy már mindent láttam...
A vonatpótláson ne feledkezünk meg a K jelzésű vonatpótlóról sem, amin mikrobuszok járnak, ezeket különféle magáncégek buszai csinálták (kivéve 1 Volánbuszos járgányt).
MCX-059 hétégenként szinte semmit se ment, munkanapokon azért dolgozott a kicsike.
FLR-789 a szebbek közé tartozott, de volt itt rohadó hátsójú Sprinyótól szar felfüggesztésű Ivecóig.
Nyár végén Pilisvörösváron lerobbant KMF-972, helyette FLR-832-t küldték.
EUF-552 a Pilisvörösvár-Esztergom vonatpótláson is ott volt, igaz csak addig, amíg nem gondolta úgy, hogy Pilisvörösváron megpihen egy árokban (ebben közrejátszott az is, hogy egy kisodródott utánfutó nekicsapódott)
LNK-258 csak pár napra ugrott be, inkább típus társa 256 járt.
Egyik legjobb maszekos Setra volt a vonatpótlás során, kényelmes ülések, tiszta beltér...
A Setrás témánál maradva nem maradhatnak ki az mobile.de hulladék 200-asok sem, amivel a Balázs busz és a Pilisplusz ékesítette a flottát (LTD-305 érdekessége, hogy a kép készülte előtt pár héttel még volt rajta egy Pilispusz logó :D ).
Vértesék Credót(kat) is raktak vonatpótlóra, de csak elvétve lehetett őket látni.
A Volánbusz ÜL313-asokkal is kedveskedett nekünk, a végén LLB-810-től LHZ-033 vette át a VP szerepét.
HSX-339 szinte minden E-re kiosztott vonatpótlóval volt.
MBX-285 főként a Piliscsabáig közlekedő járatokon mutatkozott, Esztergomba is csak az épp aktuális MR Reisenes társával ment.
Utolsók közt éppen vele. MMA-252, alias hogy legyen egy busznak az eleje, a közepe és a hátulja más-más színű illetve hogy legyen a hátsó lámpa egy másik szériából.
GBG-181-ről is lett pár képem a pótlás ideje alatt...
FHD-992 sokáig volt itt, majd a helyére jött DVV-492, ami aztán visszament Ceglédre ment, ahol azóta is várja a sorsát, 992 2 hétre újra átvette tőle a stafétabotot.