Aszódi köd

Az év első túrája nem volt túl távoli, csak Aszód volt a célpont. Elsősorban JID-091 lefotózása volt a cél,de bíztam benne, hogy minél több kocsit tudok majd lefotózni.

BPO-537: DSCF8732 - indafoto.hu

Az év első képét rögtön hiányzóról készítettem, ELK-939-ről.

Míg az átszállásra vártam csináltam néhány képet a kijövő kocsikról. Innen egy MAZ-t(KKD-482) hoztam nektek.

BPO-537: DSCF8733 - indafoto.hu

A következő kép már Aszódon készült egy pihenő King Longról. Mivel a köd nagyon nem akart feloszlani elég sz@rul lehetett csak fotózni.

BPO-537: DSCF8742 - indafoto.hu

A köd miatt reménykedtem, hogy minden kocsi áll néhány percet az állomáson. Ez a kocsi szerencsére pihenni is ki állt, így még nagyobb esélyem volt, hogy le tudjam fotózni.

BPO-537: DSCF8747 - indafoto.hu

Már kezdtem unatkozni, mert nem jött éppen semmi, ezért benéztem a vasútállomásra, ahol Bz fogadott.

BPO-537: DSCF8756 - indafoto.hu

Mivel JID érkezéséig még volt idő, ezért úgy döntöttem próba, szerencse kimegyek a 3-as úti körfogalomhoz. Itt kicsivel jobb volt a helyzet, de nagyon sok maszek buszt buktam be a köd miatt.

Az első kocsi itt a már látott FLR-901 volt.

BPO-537: DSCF8762 - indafoto.hu

A következő képen amit innen hozok egy King Long látható. Kicsit koszosak csak a kocsik. :D

BPO-537: DSCF8764 - indafoto.hu

A már unásig lőtt MGC-925 is arra járt éppen.

BPO-537: DSCF8765 - indafoto.hu

A következő képen EWU-298 sajnos már fehéren. :(

BPO-537: DSCF8775 - indafoto.hu

Innen az utolsó kép pedig egy maszek MAN. A maszekos kocsik közül erről sikerült a legjobb kép.

BPO-537: DSCF8778 - indafoto.hu

Mivel már untam ezt a helyet és nem tudtam JID mikor várható, mert amit mondtak járat, azon nem volt elindultam szétnézni egy kicsit. Egy King Longot sikerült csak lefotózni.

BPO-537: DSCF8779 - indafoto.hu

A King Long után nem sokkal érkezett meg JID. A táblájáról leolvastam az útirányt. Majd gondoltam a vasútállomáson pihenni fog egy kicsit. Elindultam arra, majd 2 megállónyira ismét szembe jött velem. Sajnos mivel a megállót épp elhagytam és nem volt a megállóban senki, ismét elvesztettem a kocsit. Elindultam vissza a megállóba megnézni, mikor jön a következő busz ami Ikladra megy. 1 óra múlva jött volna, addigra JID-nek biztosan vissza kellet jönnie, ezért elindultam Iklad felé nézni valami jó fotóhelyet, de Aszód határa után néhány méterrel visszafordultam, mert még nagyobb volt a köd. És reménykedtem, hogy JID jöjjön visszafelé. Szerencsére JID jött. Visszamentem a vasútállomásra vele. lefotóztam. Majd egy óra várakozás után végre távozhattam Gödöllőre.

BPO-537: DSCF8783 - indafoto.hu

Ahol újabb fél óra várakozás következett. Mivel már nem volt elég fény kézből fotózni, ezért csak néhány képet csináltam a megfelelően álló kocsikról Ez a kép például az állomás melletti dombról készült. Ott legalább senki nem szólhat be. :D

BPO-537: DSCF8791 - indafoto.hu

Néhány kép ami kimaradt: http://indafoto.hu/bpo537/aszodi_kod

Remélem nem untátok el magatokat a JID-es sztorinál.

BPO-537