Érd I. rész

Az első nagyobb cikk és az idei első nagyobb fotózás témája Érd, a Volánbusz utolsó 200-asainak egyik utolsó lelőhelye.

BPO-537: Érd I. rész

 

Kezdjük rögtön egy 200-assal.

 

BPO-537: Érd I (1)Az ELK-890-es rsz-ú 280-as indul a buszvégállomásról, a 722-es vonalon.

BPO-537: Érd I (2)

A DZA-050 rsz-ú 435-ös tart Nagytétény, Chinoin felé a 701-es vonalon.

BPO-537: Érd I (5)

Egy Volánbuszos Opel Astra, GZY-841 a buszállomáson.

BPO-537: Érd I (6)

Még egy 435-ös, most a DZA-037 a 734-es vonalon.

BPO-537: Érd I (7)A 200-asok egy közelebbi rokona egy C80, HHR-806 indul Kelenföldre.

BPO-537: Érd I (8)

BPO-537: Érd I (9)

Még egy C80. Most GXW-316.

BPO-537: Érd I (11)

Egy a bevezetőhöz nem méltó gép, egy MAN, LHZ-029.

BPO-537: Érd I (13)A végére még egy utolsó 280, ELK-973.

Legalábbis Érd végére. Ugyanis néhány Csepelen álló(nem állandóan) magángépet még teszek a cikk végére. Akinek pontosabb infója van róluk, azt szívesen várom e-mailben(bpo537@gmail.com) vagy kommentben. És most a gépek/képek .

BPO-537: Érd I (14)A TÚRAbusz GYC-146 rsz-ú SETRA-ja.

BPO-537: Érd I (15)Egy MCW-954 rsz-ú Volvo.

BPO-537: Érd I (16)

 

Még egy SETRA. Most a Gyirmót FC-Győr-é. Rendszáma: MCY-661

BPO-537: Érd I (17)

És az utolsó egy másik Volvo, csak FKU-750 rendszámmal.

Ebbe a bejegyzésbe ennyi fért, de azóta volt még egy érdi túrám, amiről már készül a beszámoló.